WOJEWÓDZKI SZPITAL OBSERWACYJNO ZAKAŹNY IM. TADEUSZA BROWICZA

ul. Św. Floriana 12 85-030 Bydgoszcz

centrala tel. 52 325-56-00 fax.52 32-55-664

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bydgoszcz 12.06.2025 r.

Nr zapytania konkursowego SZP_11_TK_RTG/2025

Zapytanie konkursowe

„Udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu teleradiologii polegających na wykonywaniu opisów badań diagnostyki obrazowej poprzez zdalne opisy badań tomografii komputerowej i rtg dla WSOZ w Bydgoszczy”

Zamawiający Wojewódzki Szpital Obserwacyjno – Zakaźny im. Tadeusza Browicza z siedzibą w Bydgoszczy, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie „konkursu ofert” na podstawie wyboru wykonawcy zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu konkursowym. Na podstawie art. 26 ust. 5 Ustawy z dn. 15 kwietnia 2011r. o Działalności leczniczej (Dz.U.2025.450) w niniejszym zapytaniu konkursowym nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)

Zamawiający

Nazwa: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno – Zakaźny im. Tadeusza Browicza

Adres: 85-030 Bydgoszcz, ul. Św. Floriana 12

KRS_0000063531 ; NIP_554-22-12-988; REGON_000979188

Telefon: 52_325-56-00; Faks: 52_325-56-50 ; E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa: www.wsoz.pl

Rozdział I

OPIS PRZEDMIOTU KONKURSU, TRYB PROWADZENIA ZAPYTANIA KONKURSOWEGO

1. Przedmiotem konkursu jest udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy z zakresu teleradiologii polegających na wykonywaniu opisów badań diagnostyki obrazowej poprzez zdalne opisy badań tomografii komputerowej (TK), i Rentgenografii (RTG) w oparciu o teletransmisję dla Wojewódzkiego Wojewódzki Szpital Obserwacyjno – Zakaźny im. Tadeusza Browicza z siedzibą w Bydgoszczy.

2. Kod CPV: 85121200-5 specjalistyczne usługi medyczne.

3. Usługi będą realizowane zgodnie ze standardem organizacyjnym wykonywania usług teleradiologicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej wykonywanej za pośrednictwem systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 834).

4. Postępowanie prowadzone jest w formie konkursu ofert w oparciu o zasady zawarte w art. 26 oraz art. 27 ustawy o działalności leczniczej (Dz.U.2025.0.450 t.j.) oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.).

5. Techniki obrazowania:

Ustala się w badaniach diagnostycznych następujące techniki obrazowania:

a) Tomografia komputerowa

Obrazy tomograficzne tworzone będą u Udzielającego zamówienia (Świadczeniobiorcy) przy użyciu aparatu tomograficznego: Aparat Somatom Go.Top CT 64 – rzędowy.

• Obrazy powstawać będą zgodnie z zasadami wykonywania tych obrazów przez przeszkolonych techników elektroradiologii zatrudnionych przez Udzielającego zamówienia (Świadczeniobiorcy).

• Podczas tworzenia obrazów wchodzących w skład badania, pracownicy Udzielającego zamówienia jak i pracownicy Przyjmującego zamówienie mogą kontaktować się wzajemnie drogą telefoniczną lub elektroniczną, w celu doprecyzowania szczególnych wymagań związanych z konkretnymi problemami medycznymi powstałymi podczas badania, tak aby badanie uzyskało maksymalny efekt diagnostyczny konieczny do osiągnięcia.

• Obrazy powstałe podczas jednego badania, jednej okolicy anatomicznej, jednocześnie stanowią jednostkę rozliczeniową pomiędzy Stronami. Opis danego badania i jego zakres dla danej procedury musi być zgodny z wykazem wzorcowych procedur radiologicznych i identyfikatorem danej procedury (zgodnie z Obwieszczeniem Nr 112 Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie ogłoszenia wykazu wzorcowych procedur radiologicznych z zakresu radiologii – diagnostyki obrazowej i radiologii zabiegowej - Dz.Urz.MZ.2015.78).

• Obrazy radiologiczne powstałe przy użyciu techniki tomografii komputerowej u Udzielającego zamówienia będą przekazywane po ich wykonaniu drogą elektroniczną, wg ustalonych protokołów przesyłu danych elektronicznych.

• Opisy badania dokonane przez pracowników Przyjmującego zamówienie będą przekazywane drogą elektroniczną do Udzielającego zamówienia wraz z autoryzacją.

• Autoryzacja badania musi być ściśle przypisana konkretnej osobie posiadającej państwowe uprawnienia do opisywania obrazów - specjalizacja z radiologii i diagnostyki obrazowej wraz z oznaczeniem numeru prawa wykonywania zawodu lekarza.

• Przyjmujący zamówienie w cenie oferty zapewni możliwość konsultacji na miejscu u Świadczeniobiorcy badań budzących wątpliwości diagnostyczne oraz przypadków szczególnie trudnych przez specjalistę radiologii i diagnostyki obrazowej / radiologii / radiodiagnostyki. Realizacja powyższego odbędzie się po telefonicznym uzgodnieniu optymalnego terminu z Udzielającym zamówienia.

• Ponadto, Przyjmujący zamówienie zapewni możliwość wspólnego omówienia z Udzielającym zamówienia badań budzących wątpliwości diagnostyczne oraz przypadków szczególnie trudnych, co zostanie zrealizowane poprzez ogólnie

dostępne formy komunikacji elektronicznej. Realizacja powyższego odbędzie się po telefonicznym uzgodnieniu optymalnego terminu z Udzielającym zamówienia.

• Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do zapewnienia nadzoru medycznego nad wykonywaniem badań TK, w tym z użyciem kontrastu w siedzibie Świadczeniobiorcy przez jednego lekarza posiadającego kwalifikacje wskazywane w niniejszym zapytaniu konkursowym minimum 1 dzień w tygodniu, nie krócej niż przez cztery godziny zgodnie z harmonogramem ustalonym przez strony.

b) Radiodiagnostyka

Obrazy tomograficzne tworzone będą u Udzielającego zamówienia (Świadczeniobiorcy) przy użyciu aparatu rentgenowskiego: Aparat RTG Multix Impast C.

• Obrazy powstawać będą zgodnie z zasadami wykonywania tych obrazów przez przeszkolonych techników elektroradiologii zatrudnionych przez Udzielającego zamówienia (Świadczeniobiorcy), wg protokołów zatwierdzonych przez Kierownika Udzielającego zamówienia.

• Podczas tworzenia obrazów wchodzących w skład badania, pracownicy Udzielającego zamówienia jak i pracownicy Przyjmującego zamówienie mogą kontaktować się wzajemnie drogą telefoniczną lub elektroniczną, w celu doprecyzowania szczególnych wymagań związanych z konkretnymi problemami medycznymi powstałymi podczas badania, tak aby badanie uzyskało maksymalny efekt diagnostyczny konieczny do osiągnięcia.

• Obrazy powstałe podczas jednego badania, jednej okolicy anatomicznej, jednocześnie stanowią jednostkę rozliczeniową pomiędzy Stronami. Opis danego badania i jego zakres dla danej procedury musi być zgodny z wykazem

wzorcowych procedur radiologicznych i identyfikatorem danej procedury (zgodnie z Obwieszczeniem Nr 112 Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie ogłoszenia wykazu wzorcowych procedur radiologicznych z zakresu radiologii – diagnostyki obrazowej i radiologii zabiegowej).

• Obrazy radiologiczne powstałe u Udzielającego zamówienia (Świadczeniobiorcy) będą przekazywane po ich wykonaniu drogą elektroniczną, wg ustalonych protokołów przesyłu danych elektronicznych.

• Opisy badania dokonane przez pracowników Przyjmującego zamówienie będą przekazywane drogą elektroniczną do Udzielającego zamówienia wraz z autoryzacją.

• Autoryzacja badania musi być ściśle przypisana konkretnej osobie posiadającej państwowe uprawnienia do opisywania obrazów - specjalizacja z radiologii i diagnostyki obrazowej wraz z oznaczeniem numeru prawa wykonywania zawodu lekarza.

• Przyjmujący zamówienie w cenie oferty zapewni możliwość konsultacji na miejscu u (Świadczeniobiorcy) badań budzących wątpliwości diagnostyczne oraz przypadków szczególnie trudnych przez specjalistę radiologii i diagnostyki obrazowej / radiologii / radiodiagnostyki. Realizacja powyższego odbędzie się po telefonicznym uzgodnieniu optymalnego terminu z Udzielającym zamówienia.

• Ponadto, Przyjmujący zamówienie zapewni możliwość wspólnego omówienia z Udzielającym zamówienia badań budzących wątpliwości diagnostyczne oraz przypadków szczególnie trudnych, co zostanie zrealizowane poprzez ogólnie

dostępne formy komunikacji elektronicznej. Realizacja powyższego odbędzie się po telefonicznym uzgodnieniu optymalnego terminu z Udzielającym zamówienia.

6. Obowiązki Świadczeniobiorcy:

a) Świadczeniobiorca oświadcza, iż odpowiada za techniczną jakość wykonywanych badań przekazywanych przez Udzielającego Zamówienie (Świadczeniobiorcę) do opisu, w tym zapewnia właściwą obsługę sprzętu przez techników radiologii,

b) Świadczeniobiorca oświadcza, że sprzęt medyczny wykorzystywany do wykonywania badań posiada wymagane certyfikaty i aktualne przeglądy atestacyjne.

Świadczeniobiorca zobowiązuje się do:

  1. wykonywania badań z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi standardami i aktualnym stanem wiedzy medycznej, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje,
  2. wprowadzenia do systemu RIS zadania opisu badania TK lub RTG oraz dodatkowych dokumentów pacjenta niezbędnych do wykonania opisu, w tym skierowania oraz przesłania obrazów kompletnego badania na system PACS.
  3. Zapewnienia prawidłowej organizacji pracy przy wykonywaniu badań;
  4. Zapewniania właściwej organizacji reżimu sanitarnego;

Świadczeniobiorca zobowiązuje się do utrzymywania w okresie obowiązywania umowy bezpiecznego łącza teleradiologicznego umożliwiającego pracę w systemie RIS oraz wysyłanie obrazów badań na PACS Przyjmującego zamówienie zgodnie z przepisami prawa, normami i wymogami dla bezpiecznego przesyłu danych oraz wymaganiami technicznymi uzgodnionymi przez strony.

Świadczeniobiorca zobowiązuje się do przekazania wykazu osób uprawnionych do korzystania z systemu RIS oraz PACS oraz bieżącej aktualizacji danych. Ponadto Świadczeniobiorca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w zakładach opieki zdrowotnej.

Świadczeniobiorca zobligowany jest do właściwej archiwizacji dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

7. Obowiązki Świdczeniodawcy:

Świadczeniodawca jest zobowiązany do rzetelnego wykonywania opisów badań:

  1. Przez lekarzy posiadających odpowiednie kwalifikacje tj. specjalistów z zakresu radiologii i diagnostyki obrazowej lub lekarzy rezydentów w trakcie specjalizacji z zakresu radiologii i diagnostyki obrazowej po ukończeniu drugiego roku specjalizacji. Dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia usług będących przedmiotem konkursu – na każde wezwanie dostarczenie Udzielającemu zamówienia danych personalnych lekarzy wraz z niezbędnymi dokumentami:

a. kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej;

b. prawo wykonywania zawodu;

c. dyplom specjalisty;

d. certyfikat ukończenia kursu ochrony radiologicznej;

Po rozstrzygnięciu konkursu Przyjmujący zamówienie (Świadczeniodawca) dostarczy listę lekarzy uprawnionych do opisywania badań wraz z numerem prawa wykonywania zawodu oraz rodzajem opisywanych przez nich badań. Lista będzie stanowiła załącznik do umowy. Lista będzie aktualizowana przez Przyjmującego zamówienie w przypadku zaistnienia zmian w grupie lekarzy opisujących.

  1. Zgodnie z obowiązującą wiedzą medyczną i standardami;
  2. Z zachowaniem należytej staranności;

Świadczeniodawca zobowiązuje się do udostępnienia świadczeniobiorcy

- systemu RIS umożliwiającego wprowadzenie zadania opisu badania radiologicznego TK oraz RTG oraz dodatkowych dokumentów pacjenta, a następnie odczytu i wydruku wykonanego opisu,

- systemu PACS umożliwiającego przesyłanie i przechowywanie wykonanych przez świadczeniobiorcę badań TK oraz RTG, a ponadto zapewnienia indywidualnego dostępu dla osób uprawnionych przez Świadczeniobiorcę wskazanych do korzystania z systemu RIS.

Opisy badań TK i RTG w trybie planowym wykonywane będą przez Świadczeniodawcę drogą teleradiologii w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia wprowadzenia do systemu RIS zadania opisu badania radiologicznego TK oraz RTG jak i dodatkowych dokumentów pacjenta niezbędnych do wykonania opisu w tym skierowania oraz przesłania obrazów kompletnego badania na system PACS według wymagań Świadczeniodawcy określonych w niniejszym zapytaniu konkursowym. Opisy badań szpitalnych TK oraz RTG w trybie przyspieszonym wykonywane będą przez Świadczeniodawcę drogą teleradiologii w terminie 1 dnia roboczego licząc od dnia wprowadzenia do systemu RIS zadania opisu badania radiologicznego TK lub RTG oraz dodatkowych dokumentów pacjenta niezbędnych do wykonania opisu w tym skierowania oraz przesłania obrazów kompletnego badania na system PACS według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu konkursowym.

Na potrzeby niniejszego zapytania konkursowego Świadczeniobiorca informuje, iż dniem roboczym jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Termin wykonania opisu zaczyna natomiast biec od dnia następującego po dniu, w którym Świadczeniobiorca wprowadził do systemu RIS zadanie opisu badania radiologicznego- TK / RTG oraz dodatkowe dokumenty pacjenta niezbędne do wykonania opisu, w tym skierowanie oraz przesłał obrazy kompletnego badania na system PACS według wymagań Świadczeniodawcy określonych w niniejszym zapytaniu konkursowym.

Świadczeniobiorca dopuszcza możliwość wydłużenia czasu opisu wyniku badania trudnego, wymagającego konsultacji specjalistycznej, jednak nie dłużej niż o 3 (trzy) dni robocze. O wydłużeniu czasu opisu Świadczeniodawca zobowiązany jest zawiadomić Świadczeniobiorcę poprzez e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i wskazać daty przekazania opisu badania.

Opisy badań wykonanych drogą teleradiologii będą miały wyłącznie formę elektroniczną, i dostępne będą, dla świadczeniobiorcy w systemie RIS. Świadczeniobiorca będzie miał zapewnioną; możliwość wydruku opisu za pośrednictwem systemu przy wykorzystaniu własnego sprzętu. Obrazy badań dostępne będą dla świadczeniobiorcy za pośrednictwem systemu PACS.

DOKUMENTACJA MEDYCZNA I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Udzielający zamówienia oświadcza, że prowadzi i przechowuje oraz udostępnia dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami,

a w szczególności ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty, ustawy o działalności leczniczej i ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, przepisów o ochronie danych osobowych (w tym RODO).

2. Przyjmujący zamówienie nie może udostępniać, ani posługiwać się dokumentacją medyczną tworzoną na rzecz Udzielającego zamówienia do jakichkolwiek celów bez wyrażenia zgody przez Udzielającego zamówienia.

3. Przyjmujący zamówienie oświadcza, że będzie przechowywał tworzoną na zlecenie Udzielającego zamówienia dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wskazanymi w pkt 1 powyżej.

SZACUNKOWE LICZBY OPISÓW BADAŃ W SKALI JEDNEGO MIESIĄCA

Udzielający zamówienia określa szacunkową ilość przesyłanych badań do zrealizowania w skali jednego miesiąca (podane ilości badań mają jedynie charakter informacyjny i Udzielający zamówienia nie gwarantuje wykonania podanej szacunkowej ilości badań):

L.p

Nazwa świadczenia

Szacunkowa liczba badań w skali 1 miesiąca

Szacunkowa liczba badań w skali 12 miesięcy

1,

Opis badania TK planowe jedna okolica anatomiczna

84

1008

2,

Opis badania TK przyspieszone jedna okolica anatomiczna

9

108

3,

Opis badania RTG planowe

155

1860

4,

Opis badania RTG przyspieszone

13

156

UWAGA: Ilość badań będzie porównywalna w skali jednego miesiąca. Ilość badań służy wyłącznie oszacowaniu wartości oferty i może ulegać zmianom.

TERMIN WYKONANIA UMOWY

1. Umowa zostanie zawarta na czas określony 12 miesięcy. Umowa wejdzie w życie z dniem podpisania i będzie obowiązywała przez okres 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia udzielania świadczeń zdrowotnych, który to dzień zostanie dookreślony w umowie.

2. Rozpoczęcie udzielania świadczeń zdrowotnych nastąpi nie później niż do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Rozdział II

WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

W postępowaniu konkursowym mogą wziąć udział Przyjmujący zamówienie, którzy spełniają następujące warunki:

1. Są podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.

2. Posiadają na dzień złożenia oferty ważną, opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej obejmującą szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielenia świadczeń zdrowotnych w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej na kwotę minimum   100 000,00 zł na całość przedmiotu umowy oraz zobowiązują się do jej posiadania przez cały okres obowiązywania umowy.

3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu konkursu.

4. Zapoznali się z treścią zapytania konkursowego oraz akceptują szczegółowe warunki konkursu ofert o udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki obrazowej przedstawione przez Udzielającego zamówienia.

5. Akceptują projekt umowy.

6. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają nadany numer REGON i NIP.

Celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych przez Udzielającego zamówienia w szczegółowych warunkach konkursu ofert, Przyjmujący zamówienie złoży wraz z ofertą oświadczenie – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania konkursowego.

Rozdział III

INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

1. Przyjmujący zamówienie może drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) zwrócić się do Udzielającego zamówienia o wyjaśnienie treści Szczegółowych Warunków Konkursu Ofert. Udzielający zamówienia jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert konkursowych - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania konkursowego wpłynął do Udzielającego zamówienia nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem składania ofert.

2. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:

- p. Lidia Piotrowska, tel. 52 3255667 / email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., - w sprawach proceduralnych

3. We wszelkiej korespondencji kierowanej do Zamawiającego drogą elektroniczną dotyczącej niniejszego zapytania konkursowego należy wskazywać numer sprawy oraz nazwę zapytania konkursowego.

4. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść Zapytania konkursowego. Zmienioną treść Zapytania Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego zapytania konkursowego. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert, zamieszczając informację o zmianie terminu składania ofert na stronie internetowej prowadzonego zapytania konkursowego.

5. Postępowanie konkursowe prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.

6. Postępowanie konkursowe prowadzi się w języku polskim.

7. W niniejszym postępowaniu wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje Udzielający zamówienia i Przyjmujący zamówienie przekazują drogą elektroniczną. W przypadku wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Wymagania podstawowe:

1. Każdy Przyjmujący zamówienie może złożyć tylko jedną ofertę. Dotyczy to także przypadku złożenia oferty wspólnej.

2. Przyjmujący zamówienie pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. Oferta (pod rygorem odrzucenia) musi być zgodna z wymaganiami określonymi w szczegółowych warunkach konkursu ofert.

4. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Udzielający zamówienia nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

5. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (wzory dokumentów znajdują się w załącznikach do zapytania konkursowego):

- formularz ofertowy – załącznik nr 1,

- oświadczenie o dysponowaniu personelem medycznym – załącznik nr 2,

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w konkursie – załącznik nr 3,

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

6. Oferta musi być złożona na piśmie pod rygorem nieważności, w formie zapewniającej czytelność jej treści.

7. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana podpisem elektronicznym:

kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym bądź wydrukowany dokument podpisać własnoręcznie, zeskanować - załączyć do oferty wysyłając we wiadomości mailowej. Ofertę należy podpisać przez osobę upoważnioną do reprezentowania Przyjmującego zamówienie (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Przyjmującego zamówienie lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu konkursowym albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego konkursu.

8. Kompletna oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i inne materiały wymienione w niniejszym Zapytaniu konkursowym, potwierdzające spełnienie przez Przyjmującego zamówienie stawianych mu warunków pod rygorem odrzucenia oferty.

9. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Przyjmującego zamówienie i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Przyjmującego zamówienie w innej zgodnej z niniejszym Zapytaniem formie.

10. Przyjmujący zamówienie ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem złożeniem oferty.

11. Udzielający zamówienia nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

12. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”.

Rozdział V

MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć wysyłając kompletną ofertę na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. upoważnionego Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno – Zakaźnego im. Tadeusza Browicza z siedzibą w Bydgoszczy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.06.2025 r. do godziny 08:00.

Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.06.2025 r. o godzinie 08:10.

Informacja z otwarcia ofert zostanie opublikowana na stronie prowadzonego zapytania konkursowego.


Rozdział VI

OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. Przy wyborze ofert Udzielający zamówienia będzie kierował się następującym kryterium: CENA – 100 % - cena za wykonywanie usługi objętej niniejszym konkursem.

2. Cena stanowi całkowity koszt uwzględniający kalkulację elementów należności oraz wszelkie opłaty dodatkowe, jakie ponosi Przyjmujący zamówienie w ramach świadczenia usługi.

3. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Udzielającego zamówienia.

Rozdział VII

WYBÓR OFERTY I ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

1. Udzielający zamówienia udzieli zamówienia Przyjmującemu zamówienie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonych w szczegółowych warunkach konkursu ofert i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.

2. Udzielający zamówienia poinformuje niezwłocznie wszystkich Przyjmujących zamówienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

3. Udzielający zamówienia zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

4. Udzielający zamówienia zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w momencie uzyskania niesatysfakcjonującej ceny. W przypadku niewyrażenia zgody przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę, na przeprowadzenie negocjacji, Udzielający zamówienia może wystąpić do kolejnych oferentów o przeprowadzenie negocjacji.

W przypadku negocjacji oferty składane kolejny raz muszą być złożone na kwotę niższą niż najniższa oferta złożona po raz pierwszy.

Negocjacje są prowadzone również w momencie gdy dwóch lub więcej oferentów złoży ofertę na tą samą kwotę.

Rozdział VIII

INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE

OFERTY

1. Udzielający zamówienia zawrze umowę z Przyjmującym zamówienie w terminie do 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.

2. Zakres świadczenia Przyjmującego zamówienie wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

Integralną część niniejszego Zapytania konkursowego stanowią następujące załączniki:

• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,

• Załącznik nr 2 - Oświadczenie o dysponowaniu personelem medycznym,

• Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w konkursie,

• Załącznik nr 4 - Wzór umowy,

• Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych usług (raport miesięczny, załącznik do faktury - wzór),

KLAUZULA INFORMACYJNA – dotyczy osób fizycznych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny im. T. Browicza w Bydgoszczy, ul. Św. Floriana 12, 85-030 Bydgoszcz;

2)

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Administratora jest Adam Renk, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: iTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.wsoz.pl ;

3)

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4)

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych), dalej „ustawa Pzp”;

5)

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)

obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7)

w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)

posiada Pani/Pan:

a)

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

b)

na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

c)

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

d)

prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)

nie przysługuje Pani/Panu :

a)

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)

prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO ;

c)

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO .

 

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 - Oświadczenie

Załącznik Nr 3 - Oświadczenie

Załącznik Nr 4 - Wzór umowy

Załącznik Nr 5 - Wykaz wykonanych usług (załącznik do f-ry)

Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego   Pobierz plik...